דג בכפר הוא פארק דיג המארח לאורך השנה מגוון רחב של ימי כיף לקבוצות.

מארגנים יום כיף לעובדים? יום גיבוש לחברה? מחפשים מקום שמשלב פעילות ספורטיבית עם אלמנטים של ODT? חוויה לכל העובדים ואפשרות לארח גם עובדים עם משפחות וילדים? בפארק הדיג שלנו, דג בכפר, כל התשובות נכונות.

אטרקציות לקבוצות בפארק דג בכפר מתקיימות בהתאם להרכב המשתתפים, הסגנון המבוקש, השעות הנוחות לכם והפעילויות בהן אתם מתעניינים.

הפארק המגוון ממתין לכם עם אגם דיג רחב היקף (כ-5,000 מ"ר) המוקף בפינות מוצלות, שולחנות פיקניק, מדשאות, מזח צף וכיסאות. לצדו מתחם ילדים עשיר עם בריכות דיג לילדים (כולל חכות לשימוש חופשי ופיתיונות ללא הגבלה), מתנפחים (יבשים או רטובים, תלוי במזג האוויר), רחבת בימבות, בריכת כדורים, מטווח חץ וקשת לילדים, ארגז חצץ עם מחפרונים ובריכת שכשוך.

אתם מוזמנים ליהנות גם מאזור פיקניק וקמפינג רחב ידיים (עם מדשאה, צל, שולחנות, מנגלים וערסלים) וכן ממזנון וחנות נוחות בהם ניתן לרכוש/להשכיר ציוד דיג.

ימי כיף לקבוצות זמינים עבורכם לפי התוכניות המיוחדות (והמוצלחות) שלנו בפארק דג בכפר. תוכניות אשר גיבשנו לאורך השנים מול חברות ועסקים בגדלים שונים ולמטרות מגוונות. ימי כיף לקבוצות יכולים גם להיתפר ברמה אישית לפי צרכי הארגון/העסק. בין הפעילויות הפופולריות שלנו:

יום דיג בפארק

יום גיבוש בפארק הדיג דג בכפר הכולל חלוקת ציוד דיג ופיתיונות, דיג באגם ובבריכות הדגים הקטנות ומתחם הפיקניק והמנגלים לשימוש בשירות עצמי.

דיג וארוחה

התפריט המושלם לקבוצות וארגונים. ערב של דיג שמתחיל בקבלת פנים (קפה ומאפה) וממשיך עם חלוקת ציוד ופיתיונות, הדרכה ודיג מרגיע וחווייתי באגם הדיג. מסתיים בארוחת ערב המוגשת במתחם הפיקניק.

דיג ורפסודות

פעילות מדליקה ונפלאה לקבוצות (מתאימה לגילאים שונים). משלבת דיג עם פעילות גיבוש ומתכון מדויק עבור יום כיף לעובדים (עם או בלי משפחות). הפעילות כוללת קבלת פנים, דיג באגם, בניית רפסודות, תחרות השטה וארוחת ערב המוגשת במתחם הפיקניק. לפרטים נוספים.

דיג וג'יפים

יום כיף לעובדים שלא יישכח במהירה. גם טיול ג'יפים בלב הטבע הפראי, גם חוויית דיג מדהימה באגם הדיג ובבריכות הדגים, וגם ארוחת צהריים מפנקת המוגשת באזור הפיקניק שלנו. לפרטים נוספים.

הישרדות ודיג

משחק הטלוויזיה הפופולרי בגרסת הדיג של דג בכפר. יום גיבוש לעובדים הכולל מגוון רחב של פעילויות בתחנות וחוויה מדהימה לקבוצות ועסקים. הפעילות מתקיימת בקבוצות וכוללת אפיית פיתות, בניית רפסודות, תחרות השטה, דיג באגם וארוחה מהמוצרים שהכנתם. לפרטים נוספים.

יום גיבוש בהתאמה אישית

מעוניינים לארגן יום גיבוש משלכם? להרכיב בעצמכם את התוכנית לתכנון יום כיף לעובדים? כל האטרקציות והפעילויות המגוונות שלנו בפארק דג בכפר, כולל הניסיון והידע של אנשי הצוות שלנו, עומדים לרשותכם. דברו איתנו.

 נווטו אלינו בעזרת Waze