אגם הדיג של דג בכפר הוא מהגדולים והמרהיבים בישראל. 5,000 מ"ר של חוויית דיג מקסימה עם אין ספור פינות ישיבה מוצלות, שולחנות פיקניק, שלווה וקסם.

תודות לגודלו ולהיקפו, אגם הדיג של דג בכפר מאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מפינה פרטית ושקטה לדיג שלוו ומרגיע.

הדיג באגם נעשה מבין עשרות פינות מוצלות הפרושות על היקפו וממתינים לכם כאן שולחנות פיקניק, מדשאות וכיסאות לשימוש חופשי. ניתן לדוג מתוך המזח הצף שלנו וכן להשכיר (בימים מסוימים) סירות לדיג מלב האגם.

מה תדוגו?

אגם הדיג של דג בכפר הוא אגם של מים מתוקים אשר גדלים בו קרפיונים בכל ימות השנה ומושטים (אמנונים) בעונות האביב והקיץ. קראו עוד על הדגים שלנו.

מה לגבי ציוד?

אתם מוזמנים להביא את החכות והפיתיונות מהבית וכן לשכור או לרכוש במקום ציוד דיג מקצועי במגוון רמות. המדריכים של דג בכפר ישמחו להמליץ על הציוד הנכון וכן יסייעו במספר טיפים "מנצחים" לדיג מוצלח.

מה עושים את הדגים לאחר הדיג?

את הדגים שתדוגו אתם יכולים להחזיר למים או לרכוש לפי משקל במחירים אטרקטיביים. במקום גם שירותי ניקוי דגים (בתשלום) כך שתוכלו בקלות לקחת את הדג היישר מן האגם אל המנגל (במתחם הפיקניק שלנו) או אל המחבת/התנור בבית.

מהן שעות הפעילות באגם הדיג?

אנו פתוחים בימים ב'-ש' בין השעות 10:00 ל-18:00. אורחי הקמפינג יכולים לדוג גם בשעות הערב וליהנות מחוויה מדהימה של דיג לילי תחת חופה של כוכבים (עד 23:00 בערב).

 נווטו אלינו בעזרת Waze